تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تعمیر تلویزیون ایکس ویژن .

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اسید فسفریک در پزشکی

اسید فسفریک، H3PO4، یک اسید قوی است که معمولاً برای اهداف صنعتی استفاده می شود. از محلول های رقیق آن برای اسیدی شدن ادرار و به عنوان یک ماده کمکی برای از بین بردن بقایای نکروز استفاده شده است. در دندانپزشکی، ممکن است در سیمان های سیلیکات، و قبل از استفاده از انواع مختلف رزین، برای اچ مینا و سطح عاج استفاده شود. همچنین ممکن است به عنوان عامل پراکندگی در داروها استفاده شود. کاربرد اصلی اسید فسفریک در کودها است. در ادامه قصد داریم شما را با اسید فسفریک در پزشکی آشنا کنیم.

کاربرد فسفریک اسید در مواد غذایی
این ترکیب شیمیایی، یک اسید معدنی است که در گرید خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فسفریک اسید خوراکی، رایج ترین ماده شیمیایی افزودنی به انواع مواد غذایی است. مقادیر متفاوتی از این اسید، در سبد غذایی روزانه مردم وجود دارد. هدف اصلی افزودن این اسید معدنی به مواد غذایی، ایجاد طعم بهتر در آن‌ها می‌باشد. مصرف فسفریک اسید خوراکی بیش از حد مجاز، موجب کاهش تراکم مواد معدنی استخوان‌ها می‌شود؛ به همین دلیل است که متخصصان تغذیه هشدار می‌دهند تا در مصرف نوشابه‌های گازدار و انواع کیک و کلوچه دقت داشته باشید.

قبل از مصرف اسید فسفریک چه چیزی باید به پزشک خود بگویم؟
اگر به اسید فسفریک یا هر قسمت دیگری از فروکتوز، دکستروز و اسید فسفریک یا سایر داروها، غذاها یا مواد دیگر حساسیت دارید. در مورد آلرژی و علائمی که در شما بوجود آمده به پزشک خود بگویید.در مورد تمام داروهای خود (تجویز شده یا OTC، محصولات طبیعی، ویتامین ها) و مشکلات سلامتی به پزشک و داروساز خود بگویید. شما باید اطمینان حاصل کنید که مصرف فروکتوز، دکستروز و اسید فسفریک همراه با همه داروها و مشکلات سلامتی برای شما بی خطر است. بدون مشورت با پزشک، دوز دارو را شروع، متوقف یا تغییر ندهید.

هنگام مصرف اسید فسفریک برخی از مواردی که باید بدانم یا انجام دهم چیست؟
به تمام ارائه دهندگان خدمات پزشکی خود بگویید که اسید فسفریک مصرف می کنید. که این شامل پزشکان، پرستاران، داروسازان و دندانپزشکان است.
اگر قند خون بالا (دیابت) دارید، باید قند خون خود را کنترل کنید.
مارک های مختلف اسید فسفریک ممکن است برای استفاده در سنین مختلف کودکان باشد. قبل از دادن اسید فسفریک به کودک با پزشک صحبت کنید.
اگر باردار هستید یا قصد باردار شدن دارید، به پزشک خود اطلاع دهید. همچنین شما باید در مورد مزایا و خطرات استفاده از اسید فسفریک در دوران بارداری اطلاع داشته باشید.
در صورت شیردهی به پزشک خود اطلاع دهید. شما باید در مورد هر گونه خطر برای کودک خود با پزشک مشورت کنید.
خرید فسفریک اسید


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۰:۰۹ توسط:پوران دخت خدابخش موضوع: نظرات (0)